مـــرحبـــاً بــك .. في مدونـة ♥ Heart strings ♥

الاثنين، 18 يوليو، 2011

They Kiss Again1


حصريا الحلقة الدراما التايلاندية ((Kaew Eyes))

ترجمه :    Zahera

انتاج و توقيت : Sad_angelتصميم : JứḺiἔṯṯ
رفـــع :Marmoria




الجوده العاليه
حجم:578



Part 1 -Part2-Part3-Part4




تعليقات (فيس بوك)
9تعليقات (بلوجر)

9 التعليقات:

غير معرف يقول... Best Blogger Tips

يسلمووووووووووو انا تابعت الدراما بالانجليزي على اليوتيوب قبل سنتين
ومن يومها حبيت الدراما الاسيوية
جد يسلموووووووووووووووووو
جزاكم الله خير

فتاة الهند يقول... Best Blogger Tips

مدري جاكم ردي الاول او لا

انا متابعتكم ولتراجمكم الحلوة
وعندي نسخة مرة حلوة ودقتها مية مية

دي صورة النسخة للدراما
http://i3.fastpic.ru/big/2009/1023/8c/8102ccbd433157da88314dd0dee1b98c.jpg

ودي صفحة التورنت تبعها مرررررة سريع التحميل
مع سوفت ترجمة روسة ( ؛
http://rutracker.org/forum/viewtopic.php?t=1208788

لازم تسجيل لو ماقدرتوا احملكم التورنت واديكم هوة اوك

بالتوفيق ليكم

' ...... .. نـَآئـِلـَـه : ♥ يقول... Best Blogger Tips

مرحبا فتاة الهند
ماوصلنا والا كان نزلنا تعليقك
شاكرين لك اضافتك حبيبتي

فتاة الهند يقول... Best Blogger Tips

الله يسعدك حبيبتي
دا الموقع من جد حلو
تلقي فيه كل الدرامات اللي تتخيلوها
تايوان تايلنيدي صيني كوري ياباني
ودقة ممتازة وترجمة سوفت ..
يارب اكون ساعدكم ( ؛

sad_angel يقول... Best Blogger Tips

طيب اونى ساعدنى فى التسجيل مش فاهمه فى اوى

Jiro♥4ever يقول... Best Blogger Tips

اوكي ادخلي باسمي
alhendia
الباسبورت :
12345678

لمن تدخلي في يسار الصفحة فوق
تلقي دي الكلمة
Трекер
معناها بحث

ادخلي مكان البحث
واكتبي اسم الدراما اللي تبغيها
في ايقونة
Название содержит

وبس حتجيكي كل الموضوعات اللي فيها الدراما

يارب اكون عرفت اشرح ( ؛

sad_angel يقول... Best Blogger Tips

حلوا اوى اونى طيب

Jiro♥4ever يقول... Best Blogger Tips

حبيبتي اضفتك عندي
باسم فنو المليباري
ولو عايزة اي شي انا حاضرة من عيوني ( ؛
انا فتاة الهند ترى ( ؛

Castle Princess يقول... Best Blogger Tips

بعد اذنكوا انتوا اتأخرتوا اوي ف تنزيل الحلقات انا عارفة ان المسلسل مشروع جانبي بس فعلا كده مفيش اي تقدم فيه خالص بليز عاوزة اكمل المسلسل
وأسفة لو كنت بضايقكوا بطلبي

إرسال تعليق