مـــرحبـــاً بــك .. في مدونـة ♥ Heart strings ♥

الجمعة، 9 ديسمبر 2011

4Hearts of the Mounta

بخصوص مسلسل  4Hearts of the Mounta





سوف نقوم بعمل استفتاء للقصه التى  تفضلونها من القصص لنبدأ بها 

الان القصص منفصله  عن بعض لذلك ليس من ضروريا أن نقوم بتنزيل القصص بالترتيب


بس المره دى اتعلمت الدرس  الاستفتاء دى تم منع التصويت اكثر من مره لكل اى بى   هى مره واحده

 بخصوص دارما  They Kiss Again

على الرغم من ان التصويت كان فى تلعب بسبب أن احد صوت اكثر من 20 مره بـــ لا 

بحسابات مختلفه 

لكن قرار الفريق أن الدرما هيتم تكملتها عااااااااادى جدا ولكن التأخير هيكون بسبب ملفات الترجمه 
فأرجوكم صبورا معنا فقط
تعليقات (فيس بوك)
10تعليقات (بلوجر)

10 التعليقات:

Miaka Sam يقول... Best Blogger Tips

القصص الاربعة كلها رووعة بس اخترت اخر قصة
لكن يوم اصوت يطلع لي
Cannot process request

جربت مرتين ؟؟ ما نفع شو السالفة ..
لكن قلت اذا ما نفع التصويت فبحطيه في التعليقات
اصوت ل Wayupak Montra

وواايد عجبني التغيير في المدونة
تسلم ايد المصممة

وكل التوفيق في مشاريع الترجمة وخاصة They Kiss again اعرف الصعوبة الي انتوا فيها الله يسهل عليكم

Nesma Kazem يقول... Best Blogger Tips

طبعا صوت وهختار درامتى المفضلة فيهم أنت قلبى او Duangjai Akkanee القصة التانية بجد اروع واحدة بالنسبالى كان بقالى فتره قبل ما اشوفها متشدتش لدراما تايلندية بطريقة دى لدرجة انى قبل ما ابدأها وعرفت ان لاابطال صغيرين البطل 19 وهى 17 قولت هيبقوا عيال بس بجد ثنائى هايل جداااااا ومع انها قصة مطحونة بتاعه روميو وجوليت بس انا فعلا حبيتها والثنائى دا عملوا كذا حاجة مع بعض بعد دا غير مسلسلهم الى اخر عرض ليه الاسبوع دا ومكسر الدنيا الى هو Evil Game loses to Love Game الى مكسر الدنيا ومسمع جدا فى النت (انا بتابعة وعجبنى جدااااا) بيصوروا مسلسل تالت مع بعض اسمواTorranee Nee Krai Kong
بجد كل الناس بتقول انهم كين وان(ابطال مسلسل Sawan Bieng) الجايين او الصغيرين فعلا ثنائى تحفة بقى المفضل عندى دلوقتى
من رأى ان القصةالتالتة باردة والرابعة عبيطة(عارفة ان هيتقالى اخرسى احسن)هههههههه
ممكن اكون ظلمتهم معرفش بس انا محستش غير بالتانية والاولى برضوا ظريفة عشان البطل و خصوصا والابطال الولاد يمسكوا اى راجل يطحنوه اول ما يقرب لاختهم بجد كانوا مسخرة
بجد اتمنى اتمنى اتمنى تبداوا بالقصة التانية او الاولى لو عايزين الترتيب(مع ان كل قصة بطل منفردة يعنى)طبعا كلهم بيظهروا فى كل الاجزاء ما عدا اختهم يعنى الى فى اخر الجزء الاول هتجوز وتعيش مع جوزها فى بلدة غير كدا فالاخوات طبعا بيظهروا فى حياه بعض
وبجد شكرا ليكوا انكوا بتاخدوا راينا ربنا يوفقكوا فى اى دراما هتبدأوها

sad_angel يقول... Best Blogger Tips

وااااااااااااااااااو ردك جيل جدا نسومه اتحمست اشوف القصه 2
انا شوفت الاول و كنت روعه اونى ايوه كده الحماس اتمنى نشتركى معنا فى مودنه و تجيى كل الاخبار الجديده عن الدرامات التلايانديه شو رايك ؟
و اعتقد أن الاخت نائله موافقه و هتكون سعيده جدا

' ...... .. نـَآئـِلـَـه : ♥ يقول... Best Blogger Tips

اهلاً Nesma Kazem
من الواضح انك مطلعه كثير عن الدرامات من هالنوع
وتابعتي القصص من قبل
يشرفنا وجود اسمك مع اعضاء الفريق ..
نحتاج منك تجيبين لنا اخر الأخبار
والأخبار اللي تحسين انها مفيده للمدونة
وقصصها حلوة
راح اشاركك بتصميم فواصل اخبارك اللي تجيبيها
, واللي تطلبينه
اذا موافقه ردي لنا خبر
لروحك (F)

' ...... .. نـَآئـِلـَـه : ♥ يقول... Best Blogger Tips

اهلا Miaka Sam
جمله " لايمكن معالجه الطلب" أضن ان سببها اتصالك
او غيري متصفحك لفايرفوكس
إن مافاد راح نحسب صوتك مع
اصوات اللي اختارو Wayupak Montra

..
حلو ان التغيير بالمدونه اعجبكم
يسلم روحك حبيبتي (F)

غير معرف يقول... Best Blogger Tips

شفت القصص الاربع واروع شي كان Duangjai Akkanee...
القصه جميله والابطال يخققون...

sad_angel يقول... Best Blogger Tips

@غير معرف
انا كمان اوني صوتلها :)

Nesma Kazem يقول... Best Blogger Tips

يجد ياsad_angel شوفتى اول جزء طب كويس انا على فكرا للاسف اول جزء واقع منى كتير برضوا مع انى حسيتوا ظريف اوى بس الاون لاين عندى يكرة الواحد فى نفسة اتمنى تشوفى الجزء التانى وتقوليلى رايك فيه عايزة اعرف هيعجبك ولا لا هو على فكرا اول الحلقات ظريفة بس مش زى بعد كدا لما بيبدأوا يعترفوا لبعض بيبقى جميل ورقيق اوى مع انى كنت بحب خناقتهم برضوا
وعارفة حبيت عيلتهم اوى(عيلة التوائم الاربعة البنت وال3 ولاد)
هما مع بعض ومامتهم وباباهم بجد فيها احساس حلو بالعيلة
انتى عارفة الجزء التانى نزلتة حته حته من اليوتيوب واديتوا حقة فى الفرجة ولقيت اختى مسحتوا غصب عنها من غير ما تحطوا على ديفيدى بجد انا كان هيجيلى انهيار عصبى تقريبا هههههه ففعلا اتبسطت انوا فى خططكوا وحتى صحبتى اول ما شافت الاعلان عندكوا افتكرتنى عشان حكتلها عن المسلسل دا كتير
للاسف درامتى المفضلة منهم لسة اقل تصويت انا رشيت صحبتى انها تغير ليها ههههههههه حقى بقى دى صحبتى اوى
بس لو رشيت كذا حد تانى ابقى بغش؟بهطر بهطر خلاص
انا لازم احاول برضوا ياجماعه ههههههه
بجد الجزء3 دا كنت بسمع البطلة تنادى البطل بضايق ههههههههه كدا لله فى لله(مأكدلكوا الفكرة انى ظلماهم اوى انا) ممكن اما اشوفوا بترجمة بقى يعجبنى ربنا يسهل
طب بلاش التانى نبدا بالاول بجد هنهار لو بدأتا بال3(روحى رياضية اوى انا)ههههههه
صدقونى ياجماعة لازم نبدأ بالترتيب(شايفة بقى عشان شكلى هخصر)
اما احاول اقنعكوا
يعنى طول الاجزاء الى بعدها وحشهم نام اختهم يبقى لازم نتعرف على نام الاول وقصتها وكمان دا البطل بتاع سجينة الحب
انا فعلا بهظر اى جزء تبداوا فيه هكون سعيدة بس مش معنى كدا انى مش هحاول اقنع اصحابى برضوا هههههه
وبجد شكرا لردك نـَآئـِلـَـه بس انا حاسا انى خدعتكوا كدا هههه
انا على فكرا برغى كدا وخلاص انا مش بفهم اوى زى ما انتوا فاكرين انا اى نعم متابعة تايلندى من زمان بس الرغى دا بسبب طبعى هههههه واتبسطت لما لقيت متابعين للدراما التايلندية زى
انا كنت بترجم زمان كورى وبطلت من فتره كبيرة لانى بقيت كسولة جدااااا بس مشكلة التايندى ان اخبارة مش مهمة لكتير اعتقد ان الممثلين الى احنا نعرفهم قليلن اوى بس اتمنى اقدر اساعدكوا بس للاسف مش عارفة ازاى على العموم بجد شكرا على رودكوا عليا اوى وانا دايما هتابع مدونتكوا ان شاء الله

sad_angel يقول... Best Blogger Tips

@Nesma Kazem

نسمه ممكن لو اعطنى انا رشوه ... و انا ممكن اقنع زاهره تبدء مسلسل الثانى
يلا هتدفعى كم

Nesma Kazem يقول... Best Blogger Tips

رشوة رشوة مممممممممم الواحد مش لاقى ياكل الايام دى بس اه عيد ميلادى بعد كام يوم وهتفرج ههههههههه بصى بقى ياساد انجل انا معرفتش اخلى اختى تصوت من الاب توب بتاعها كل دا عشان بنستخدم راوتر واحد يعنى دا ظلم على فكرا محنا شخصين اهو ههههههههه
انا هحاول مع اصحابى فى المنتدى بقى بتهديد السلاح وخلاص (مش قادرة اصدق انوا اخر اختيار فى التصويت)كل دا ياجماعة عشان قصة روميو وجوليت اضايقتوا اوى لما سمعتوا روميو وجوليت مكنتوش تكتبوا انها روميو وجوليت.....هنهار بجد كدا كتير طب انا هغير تصويتى بقى للجزء الاول على لاقال هترجموا التانى بعدوا هههههه
هو بالنسبالى الجزء ال3 ارحم شوية من الرابع الى تقريبا مشوفتوش اصلا من كتر ما اتخنقت منوا
بصى انا اول مشهد فى الجزء الرابع دا لقيتها ماشية ورا العفريت الشرير وساحبا معاها كام عفريت طيب معاها قلت ايوااااااااا دا كارتون دا اكيد وقفلت خلااااااااص مع ان الابطال كانوا عجبنى بس يعنى المشهد دا جاب اخرى من المسلسل والى فيه
طب خلاص هبقى اديكى حته من التورتة اوك تنفع رشوة هههههه
بجد انا مش هتفرق معايا اوى انتوا هتبدأوا باية بما انكوا عاجلا ام آجلا هترجموا التانى والاول ان شاء الله
ربنا يوفقكوا فايتينج

إرسال تعليق