مـــرحبـــاً بــك .. في مدونـة ♥ Heart strings ♥

السبت، 22 سبتمبر 2012

أعاده رفع الحلقات 4 & 5 & 6 & 7 من مسلسل Rotation of the Heart

تعليقات (فيس بوك)
9تعليقات (بلوجر)

9 التعليقات:

غير معرف يقول... Best Blogger Tips

ياااااااه انا سعيدة ان انتم اعدتم رفع الحلقات انا كنت شفت اول ثلاث حلقات من المسلسل الرائع دهمن اربع شهور وجيت اشوف الباقى اكتشفت ان الروابط اتحذفت حتى الاونلاين مش موجود وفقدت كل امل انى اكمله وبعد الوقت ده لقيتكم اعدتم رفع اربع حلقات بجد بجد بجد شكرا واتمنى تعيدوا رفع بقية الحلقات او الحلقات المحذوفة لانى متشوقة ليها باي جودة او اونلاين انا اسفة انى طولت عليكم شكرا يا احلى فريق

sad_angel يقول... Best Blogger Tips

انا سعيده والله انك ياسعيده
باذن الله جارى اعاده رفع باقى الحلقات المحذوفه

غير معرف يقول... Best Blogger Tips

شكرا لكم يا احلى فريق بالتوفيق

غير معرف يقول... Best Blogger Tips

الحلقات الى يأست انى اجبها
8 - 9 - 10 - 14 - 15 - 16
اتمنى ترفعوهم تانى لو حتى اون لاين و merci لكل الى اشتغلوا على الدراما مجهود رائع ^^

غير معرف يقول... Best Blogger Tips

فيه مشكله في الحلقة السابعة الترجمة متقدمة على اللقطات .. ياليت تزبطوها

غير معرف يقول... Best Blogger Tips

بليز عجلوا بباقي الحلقات. ومشككورين.جزيل الشكر علا الرفع(*^﹏^*)

غير معرف يقول... Best Blogger Tips

لو سمحت نزل الحلقات على اليوتيوب لانو جهازي مو راضي ينزل الحلقات او انا ما عرفت انزلها

amna يقول... Best Blogger Tips

لو سمحتي حبيت اسئل عن الحلقه الرابعه ليش مو راضيه تتحمل مافي روابط غيره للحلقه وشكرا جزيلا علي اعادته رفع الحلقات بس لو تقدروا ترفعوا الحلقه الرابعه من جديد اكون شكرا لكم وشكرا

غير معرف يقول... Best Blogger Tips

ممكن تعيدوا رفع الحلقات الروابط معطوووبه
ليت ترفعونها ع موقع سهل مثل الخليج
وشكرا لكم

إرسال تعليق